Återblick om onsdagen

Jag berättar om onsdagen idag istället eftersom jag inte kunde skriva igår.
Igår hade vi som vanligt skola och på hemkunskapen fick vi sluta tidigare för att matlagningen gick så snabbt.
Min hemkunskapslärare har en motorcykel och då tog jag på mig den där hjälmen och jag ser helt cp ut ser typ ut som en av dom där i daft punkXD. Efter skolan så gick jag och Marina ut och hängde lite sen kom typ några barn från flyktingförläggningen och vi ville cykla och dom hade cyklar så då frågade vi dom om vi fick cykla och då blev dom tydligen jätte aggresiva och började spotta och kasta sina tofflor på oss hahahaha.
Då blev vi skiträdda och sprang hem XD, nä men vi var tvunga att gå hem för vi skulle till dansen.
Den tionde maj har jag uppvisning på magdansen i münchenbryggeriet i maria torget klockan sex.
Jag längtar till det väldigt mycket och det ska bli kul!
Här är en otroligt snygg bild på mig med hjälmen och SO - Erik med solglasögon.
image9image10

Kommentarer
Postat av: missbumblebee

E klänningen från gina? Ha en bra dag o kika gärna in på min blogg ;)

2008-04-24 @ 17:16:26
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: liz

hahahaha, världens finaste bilder ju!

2008-04-24 @ 17:43:11
URL: http://lliz,blogg.se
Postat av: Isabella Nesi

Japp, klänningen är från Gina:)
Det ska jag absolut göra!

2008-04-25 @ 19:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0