Lördag - Trååååkigt

Hallå!
Idag har jag shoppat, woho! Jag köpte : en adidas tröja med brasilien tryck på 700 kr, en vit spets klänning från Gina Tricot 150 kr, ett par leggins från SALT 100 kr, En vit bh från Gina Tricot 100 kr.
Vädret har vart väldigt konstigt idag haha, först var det lite molnigt, sen var det jätte soligt och efter det började plötsligt regna sen blev de soligt. Vi fikade på Café Piccinos, åt en sådär god foccacia med köttfärs, det passade inte så bra. Sen åkte jag hem och fick besök av pappas moster Kajsa, alltid lika glad och kul att prata med :) .
Nu har jag jättetråkigt, vad gör ni alla? Ha en bra helg, Baci Baci.

Kommentarer
Postat av: liz

jag tråkar också :( vi har gäster |-/

2008-04-26 @ 20:58:40
URL: http://lliz,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0