Tisdag kväll och tv krig

Tjenare!
Idag är det desperate houswives, men pappa säger att det är en fotbollsmatch han vill se så jag får typ missa en bit, that sucks. Sen vill Alex se simpsons också så jag kan inte se ugly betty. Idag har jag bakat "american cookies" till engelskan imorgon. Det ser inte ut som american cookies men dom är goda i alla fall XD .
Min älskade SO - Erik(min lärare i so som är skit roligt) var extra snygg idag för han tog på sig nåns solglasögon och typ alla ville ta bild på han då så han lekte värsta fotomodellen hahahah han såg verkligen as het i dom. Min mobil var tyvär urladdad men jag ville så gärna lägga en bild på han här haha. Men jag hoppas jag kan få bilden från nån så jag kan lägga upp den!
Puss på er alla och ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0