Valborgs skit

Hallojsan! Idag är det valborg, ingen viktig dag för mig. Kanske för att jag inte är en av dom som har tänk gå runt och supa och spy vid nån jävla majbrasa. Förstår inte riktigt grejen med valborg. Valborg är skit tråkigt, så därför bojkottar jag valborg och går på japansk restaurang(otroligt mycket roligare) istället för min andra plast syrra Fredrika fyller 16! Innan har jag ju tyvärr skola men jag får gå tidigare för jag har en lapp med mig eftersom jag ska till stan innan och annars kommer jag inte hinna någonting! Aja, ha en bra valborg då. Fast till er som ska supa vill jag bara säga att ni är så inte coola och ni kommer ju ändå bara hanmna på sjukhuset sen så hoppas ni får en riktigt tråkig valborg och känner att ni kanske borde sluta fira den :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0