Aldrig nöjd

Man är verkligen aldrig nöjd med sig själv.
Jag är för det mesta ganska nöjd med mig själv, men visst finns det saker jag gärna skulle vilja ändra på.
Tex mitt hår, det är väldigt rakt och jag är superavis på min kompis Maja som har lockigt hår men hon vill ha rakt hår.
Sen vill jag ha mycket mörkare hår också, och blåa ögon!

Isabella vill ha:

Lockigt hår. min lugg är ful där det vill jag inte ha men det lockiga håret vill jag ha på heltid!


Mörkt hår. Bilden är tagen för två år sen då jag precis hade färgat håret mörkbrunt, färgen gick ur väldigt snabbt :/


Blåa ögon, sååå snyggt med mörkt hår!

Men jaja, jag ska vara nöjd för hur jag ser ut. Jag är ju inte så himla ful!

Kommentarer
Postat av: liz

isabella. du är så jävla snygg som du är. så sluta nu!

2008-08-25 @ 17:46:22
URL: http://lliz.blogg.se/
Postat av: Isabella

Tack Liz:)

2008-08-25 @ 19:46:59
URL: http://nesis.blogg.se/
Postat av: Anonym





hejej sexig kolla hit ?

2008-12-04 @ 21:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0