Amarukväll

Hejsan!
Just nu befinner jag mig hos Amaru, är ganska sliten eftersom vi gick och la oss halv fem och vakna halv elva.
Har typ vant mig att gå och lägga mig tidigt varje dag men nu tror jag inte det kommer bli så lätt längre!
Igårkväll delade jag först ut reklam med Johanna, och sen träffade jag Amaru inne i stan.
Ett desperat försök att leta efter en bikini gjordes, men eftersom jag ville ha en speciell modell så var det svårt att hitta och tillslut gav jag upp och köpte lösnaglar istället haha.
Vi fikade på Sandys som jag gjorde igår också, jag e typ stammis där.
Sen åkte vi till Lidingö till Amarus place och jag hälsade på hennes familj som jag inte har träffat på länge.
Det är konstigt hur mycket jag och Amaru har glidit ifrån varandra eftersom vi var bästa vänner i trean, fyran femman och sexan, sen bråkade vi ett tag vilket var en jättejobbig tid, men vi jobbar på vår vänskap så vi ska försöka träffas oftare!
Jag och Amaru handlade mat och hyrde film, the holiday blev det.
Har sett den filmen förut med Johanna men jag tycker den e jäkligt bra, och Jude Law är snygg som vanligt.
Aja, ha en bra start på veckan!

With love from Isabella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0