Bild

Idag hade vi somsagt bild, haha.
Några fick stå modell som andra skulle måla av.
Haha jag, bildläraren,Harry, Omid och Love stog modeller. Man hade bara fem minuter på sig att rita så det blev inte direkt snyggt! Men vissa lyckades med det ganska bra ändå.
Imorgon ska vi till judan med sexorna,våra fadderbarn. Får se hur det blir.
Och efter skolan ska jag till Barkaby outlet med Marina och Maja för att kolla runt där.
På lördag är det NRJ ju! Men jag har fan ingen aning när det börjar och slutar, någon som vet?
Ska dit med Amaru och Maja, och sedan sova hos Amaru. Sen ska vi träffa nån kille som Amaru är på g med.
Haha, so teenagers!
Men snart är det mat ropar pappa, och det blir spaghetti med musslor och tomatsås, SÅ JÄÄÄVLA GOTT!!
Puss på er och ha det bra!

Liz ritning av mig, hon tyckte jag såg ut som en transvestit själv tycker jag att jag är rätt söt där haha!

Amandas coola teckning av mig!

Kommentarer
Postat av: liz

du är myycket snyggare i verkligheten ju! och det såg faktiskt ut som en kille, speciellt innan jag sminkade den (a)

2008-08-29 @ 13:31:02
URL: http://lliz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha tack! Men enligt mig är det mer som en bild av dig som asiat :P

2008-09-03 @ 19:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0