Bröllop och övernattning

Hallå läsare.
I fredags var jag på Marinas bekantas bröllop, as roligt var det men jag känner inte dom som gifte sig haha.
Marina är assyr så deras bröllop är lite annorlunda än de "vanliga" bröllop man brukar se, men betydligt roligare!
Mer dans, mer fart, bättre stämning och godare mat!
Lokalen var jättefin enligt mig men enligt Marina så var den liten.
Vi åkte hem typ två - halv tre och var hemma vid halv fyra typ, då somnade vi på en gång.
Tack vare att jag inte orkade ta bort mitt smink då utan bara sköljde av ansiktet så har jag fått supermycket finnar!
Finns det ingen mirakelkräm som tar bort alla fula finnar och sådant i ansiktet?
Tipsar i alla fall er som har lätt för att få finnar att alltid ta bort smink och rengöra ansiktet noga innan ni går och lägger er hur trötta ni än är! Annars titar finnarna fram och det är inte så kul ...
Well.. vad mer har hänt, jo i lördags så vaknade vi kanske halv tolv och efter ett tag så träffade jag Maja i Vällingby och vi gick hem till mig. Vi hade lika kul som vi alltid har och var lite barnsliga, men vafan det måste man få vara!
Jag har också skrapat ihop lite pengar så jag har fått råd med lite grejer som jag behövde/ville ha.
Detta hittade jag :

Max factor Lasting Performance foundation är skitbra och täckande!

Åh, jag blev så glad när jag såg dem här skorna på Wedins för halva reapriset.
125 kr kostade dom, fan jag är ganska bra på att hitta fynd!
Visst är dom ganska lika dom jag hittade på www.brandos.se?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0