Camillas kläder

Jag måste bara rekomendera världens bästa(och billigaste) second-hand affär.
Camillas kläder, flemingatan i fridhemsplan.
Det är så himla olika saker man kan hitta där. Jag hitta ju somsagt en kavaj för endast 120 kr i superbra skick!
Det är inte varje dag man hittar det. Och om man föredrar märkeskläder så finns det där men så otroligt mycket billigare, såg till exempel en Chloeé kofta tror jag det var för cirka 600-700 kr. Vilket är ingenting för det märket!
Ni som tror att second hand är äckliga smutsiga saker har fel, allt ser ut att vara helt nytt och är superfräscht, kläderna är i bra skick och inget annat.
Är du shopping sugen men har bara en hundralapp att handla för kan jag garantera dig att du kan få ett linne, en kofta och en scarf för det på Camillas kläder. Är inte det helt jävla sjukt bra? Otroligt bra för att vara sant om du frågar mig.
Det passar i alla fall folk som inte gillar att spendera mycket pengar på kläder men ändå vill ha kvalité.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0