:)

Hejsan svejsan.
Har inte skrivit på länge eftersom jag inte har kommit på något att skriva om, så det är ju onödigt att skriva då.
Men i fredags hade jag tjejmiddag med några brudar där vi myste och hade kul.
I lördags sov jag hos Marina, vi hade askul som alltid, haha om man heter Marina eller Isabella har man alltid kul!
Idag testade jag min "nya", rättare sagt min begagnade nya cykel. Haha jag cyklar ju inte ofta så det är onödigt med en ny och dyr cykel.
Jag har inte cyklat på typ två - tre år så det var ju lite vingligt, haha speciellt när jag skulle skjutsa Marina men det gick ju tillslut.
Idag ska jag vara hemma och bara chilla, eftersom dom senaste dagarna har jag vart borta hela tiden.
Imorgon kanske jag ska åka ut en tur till skärgården med lillebror och pappa, vi får se vad som händer.
With love from Isabella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0