Första riktiga skoldagen

Äntligen första riktiga skoldagen, haha vilken nörd jag är.
Men jag är en cool nörd som Liz säger, och det är tufft att plugga! ;)
Skoldagen var helt okej, vi hade fått två nya lärare.
En ny lärare i engelska som heter Anna Holmstedt, herregud hon verkade vara nervös hon typ darrade när hon skulle dela ut papper. I SO fick vi Birgit Jagrén, jag tyckte hon var trevlig och verkade ha lite mer självförtoende än engelska läraren, men inte så konstigt för hon är mycket äldre. Men hon var bra!
Hoppas det går bra för mig i engelska trots att läraren e lite sisådär eftersom engelska är ett av mina favorit ämnen!
Nu sitter jag här och chillar. Har fått en ny dator hos pappa men bredbandet har inte kommit ännu, men den e trådlös så jag kan sitta i sängen precis efter jag har vaknat och blogga hihi mysmys!

En glasögonorm vid namn Isabella på Öland, den dagen var vi på en restaurang med jättegod husmanskost.
Kolla bara på utsikten bakom mig, helt fantastiskt! Jag älskar Öland.

Kommentarer
Postat av: Isabella

HAHA, det ser ut som att ena mitt ögonbryn är borta:P

2008-08-25 @ 19:51:13
URL: http://nesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0