Gratiskonsert och barnvakt

Nrj in the park var superkul!
Verkligen inte lika mycket folk som på the voice men det är bara bra för då får man bara mer plats att stå och dansa.
Vi träffade en massa människor och såg några gamla förälskerser, haha bara kul och se hur fula dom har blivit!
Bäst var väl Lazee och Lady Gaga, fast hon överdrev väldigt mycket i sitt framträdande, men det var bra stämning!
Det var en skit söt mörkhyad kille som kollade på mig när vi stog och dansa, feg som man är så gick jag inte fram och sa något men skitsamma finns tusen snygga killar!
Idag var jag barnvakt åt min kusin, tjänade ihop 160 spänn, det är bra för det behövde jag!
Imorgon är det skola, och nu har skolan blivit tråkig igen...well, i oktober fyller några av mina fina vänner år och ska ha nån sorts fest så det får jag se fram emot + höstlov!
Fan jag får inte glömma att jag måste köpa den där kappan snart innan den tar slut!
Har er helg varit kul?

Kommentarer
Postat av: liz

okej, 1. jag är avundsjuk, jag ville också gå på nrj. 2. min helg har varit sådär, i fredags gick kvällen åt till att spela match (okej, vi vann så det var bra), igår tränade jag typ hela dagen (bra för fettet, jag vet!) och sen medan ni var på nrj satt jag barnvakt hela kvällen, JIPPI inte (men jag tjänade pengar) och idag har jag tjänat mer pengar och förutom tränat haft tråkigt. (jag har tråkigt nu med, därför tänkte jag att du kunde få veta lite om min helg (a) )

2008-08-31 @ 21:36:20
URL: http://lliz.blogg.se/
Postat av: Isabella

Hahaha, vad trevligt:D! Alltid kul att höra

2008-09-01 @ 16:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0