Isabella HJÄRTA regn

Tja!
Kom precis hem från spöregnet. Eller jag kom hem för länge sen men när det började regna så ville jag gå ut och kom på att jag måste köpa matsäck till imorgon då vi ska till skansen så då gick jag till Vällingby.
Haha, jag vet att det är konstigt att jag vill gå ut när det regnar men jag gillar verkligen regn ibland och ibland inte men just nu gör jag det för det känns så höstigt. Jag älskar när man blir jätte blöt och sedan kommer hem i värmen och sätter på sig sina mysigaste kläder och värmer sig i soffan med en kopp te, ååh mysmys!
Förut var jag deppig för att sommaren är slut, men jag tror det har gått över för jag e ganska trött på sommaren.
Hösten är väl fan ganska kul ändå, alla supersnygga kläder och mys framför tv:n med en stor skål med godis medan det regnar ute. Vintern är oftast inte min favorit årstid , men när jag tänker efter är den lite mysig.. i alla fall julafton!
Fast jag tror man kommer längta efter sommaren på vintern och därför är det bra att åka till något varmt land, vilket vi inte ska göra i vinter och det är ju lite sur för.. lite bortskämt men det är ju så jävla skönt och åka bort på vintern!
Men i sommar ska vi i alla fall åka någonstans i Europa.. de får jag längta till. Och kanske New York med pappa!

Skulle vilja åka till något sådant här place i vinter ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0