Jakten på den perfekta kappan

Haha, min överskrift låter som en titel på en action/mode film.
Ja, somsagt jag har letat och letat i många H&M butiker och andra affärer och tillslut hittade jag världens sötaste kappa, en grå ullkappa tror jag det var, med lite volanger nertill. Det var verkligen en Isabella kappa, enkel men ändå en riktig klassiker utan lite outstanding.
Det fanns knappt några storlekar kvar i den jackan och jag är rädd att den ska ta slut men då kom jag på att på H&M´s hemsida har dom säkert den, men icke sa nicke! Varför kan man köpa den i affären men inte på internet?! Åh jag blir så sur, om den tar slut i affären så kommer jag inte kunna köpa den alls.
SKIT! :(
Nu e jag sur .. haha nä men jag får väl se till och köpa den så snart som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0