Kusinkalas

Halloj!
Idag ska jag åka till mina kära kusiner i spånga.
Simon, den yngsta killen(11 år) fyller år så vi ska åka dit och fira honom.
Sen så får jag umgås lite med Therese(lika gammal som jag ungefär) som jag inte har umgåtts med på länge.
Mamma hämtar upp oss klockan sex, så har väldigt mycket tid till att göra ingenting innan.
Något tips till moi som är lite sysslolös?

Therese i adidaströjan och några andra i mars, när jag fyllde år.
Hon är antagligen skit solbränd eftersom hon har vart i Turkiet .. VARFÖR MÅSTE ALLA VARA BRUNA?! :(

With love from Isabella ♥

Kommentarer
Postat av: liz

jag är blek som ett kotte och plus att det där är den snyggaste bilden på mig i hela världshistorien :)

2008-08-12 @ 18:36:56
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0