Öland

Hallå läsare!
Har haft fem underbara dagar på Öland som bestog av sol och bad.
Har gradvis blivit lite brunare men jag kan ändå inte direkt gemföra mig med vissa andra på stranden i Öland, men min ursäkt är att jag faktist har ett liv. När man går runt på stranderna i Öland ser man folk som verkligen ligger och pressar i solen som är helt röda, dom ligger typ varje dag från klockan tio till fyra och pressar.
Jag skulle varken ha tid eller ork att ligga så länge varje dan i solen, jag har faktist ett liv!
Men men, vi bodde med pappas tjej Ullis och hennes tre barn, Axel, Arvid och Alma.
Dom bor i en söt liten stuga i Djupvik, 22 mil om Borgholm.
Det är bara 100 meter till havet där också, och på kvällarna är solnedgången helt fantastiskt.
Jag har hunnit med många saker som jag kanske inte skulle tänkt på i Stockholm.
Hur mycket jag än älskar Stockholm så är det skönt att komma bort från all stress och bekymmer som i alla fall jag hade upplevt ett tag där, och Öland är seriöst Sveriges vackraste plats!
Men nu är jag tillbaka i Stockholm vilket känns ganska bra.
Jag hoppas jag kommer få lite bilder av Ullis från Öland.
Men här är en liten bild av hur det ser ut i Djupvik ungefär.

With love from Isabella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0