Slut på idér

Hello people.
Alltså fan vad jag hatar min blogg just nu.
För det första har jag ingenting att skriva om har helt slut på idér, jag är inge bra på att designa min blogg vilket är jobbigt eftersom det finns så mycket som jag vill ändra med min blogg, skulle verkligen behöve hjälp med det där alltså.
Sen har jag ju ingen kamera heller. Jag vill dela med mig om min vardag (även fast den inte är speciellt glamourös eller något sådant, men jag är inte en helt vanlig tråkig tånorstjej för det, jag kan vara intressantare än vad ni tror), men utan en kamera så blir det tråkigt eftersom bilder säger tusen ord.
En blogg utan bilder är seriöst en SKITTRÅKIG blogg! Och det är min blogg just nu.
Jag längtar efter en kamera, och tror att jag ska försöka spara ihop lite pengar så jag kanske kan ha en kamera till vintern.

En system kamera vill jag fan ha, det tänker jag skaffa mig!
With love from Isabella ♥

Kommentarer
Postat av: liz

sluta nu isabella, du har en super fin blogg!

2008-08-09 @ 16:17:35
URL: http://lliz.blogg.se/
Postat av: Isabella

NEJ, det har jag inte!

2008-08-10 @ 19:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0