The voice 08

Tjenare.
Har inte skrivit på länge för att jag inte har haft någon fungerande data att skriva på.
Igår var jag på The Voice 08, jävligt kul var det!
Först kom Marina, Maja och tillslut Liz hem till mig och vi gjorde i ordning oss, sen träffade vi Therese och hennes kusin Nelly. Vi skulle ha träffat Amaru och hennes kusin också men jag och Marina såg aldrig dom.
Vi stog ganska långt fram ett tag tills Liz och Maja gick därifrån för dom inte kunde andas, men jag och Marina stog kvar.
Tillslut pallade vi inte stå där(Och jag missade Colby O´Donnis eller vad han heter och är lite sur för det).
Men jag såg han i alla fall på skärmen men skulle vilja sett han nära.
Vi gick runt lite och försökte leta efter dom andra men det var helt omöjligt.
Vi gick runt och kolla lite och köpte en godispåse, men när Flo Rida kom så gick vi in i klungan igen och stog och dansa som fan där och skrek så folket framför oss blev döva.
När jag kom hem var min rygg helt död och min mage behövde verkligen mat.
 Vi åt mat klockan elva på kvällen, haha kanske inte bästa tiden att äta middag.
Marina, Maja och Therese sov hos mig och vi satt och snackade och garvade till kanske halv tre sen blev vi trötta och bestämde oss för att gå och lägga mig.
Imorgon är det skola, fan vad deprimerande. Fast ändå kul att träffa alla!

Grymma Flo Rida !

With love from Isabella ♥

Kommentarer
Postat av: liz

det var hur kul som helst, förästen, bara en fråga, när kommer du hem till mig imorrn ?

2008-08-17 @ 21:27:22
URL: http://lliz.blogg.se/
Postat av: RL

Hej där! :D

titta in min blogg och släng en kommentar www.kolakaulitz.blogg.se



Ha det bra!

2008-08-17 @ 22:13:05
URL: http://koolakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0