Bellas skönhets-älsklingar

Jag är en skönhets freak och är besatt av alla sorters skö hetsprodukter. Jag får typ svimattacker så fort jag läser i tidningar om mirakelproduktet o springer o köper det direkt. Inte så smart av mig eftersom typ hälften av mirakelprodukterna är skitsnack. Men jag ska tipsa er om mina absoluta favoriter som verkligen håller vad de lovar!

Hår:

Kanebos schampoo eller balsam. Superduper bra hårvård, men för lite högre pris.
200 kr tror jag att det går på men du får verkligen drömhår av produkten och behöver bara tvätta håret 2-3 gånger i veckan.

Babyliss locktång. Underbara lockar får du av denna tång, ännu finare blir det om du borstar håret efter då det blir stora vågiga lockar. 400 kr kostar den ungefär beroende på var man köper den.

Hud:

Superbra budgetkräm från Nivea, man får superfin lyster av den. Kostar under 50 lappen.

Hawaiian Tropics solkrämer är verkligen så bra som alla säger att de är. Detta är favorit på sommaren! Addera till solkrämen så blir du ännu brunare! Din för en 100 lapp.

Smink:

Bäst av alla foundations jag har testat. Du får en superfin bas och den är verkligen värd sina 300 kr. Cliniques produkter är också skonsam till känslig hy, jag är en av dem med det problemet.

Sjukt fint rouge som jag precis har inhandlat. Passar på till folk med lite gulaktig hud som jag har. Alla Make up stores förpackningar är också skitsnygga och ser lyxiga ut vilket är ett stort plus. 155 kr kostar denna.

Världens bästa mascara som finns är denna från Maybelline. Gör fransarna superlånga! Endast 135 kr.


Älskar dessa läppbalsam! Fick den längst ner till höger av kära Liz i julklapp och dom luktar yummie och fuktar läpparna bra. Att de är formade som cupcakes gör en väldigt köpsugen också, smart trick!


Kommentarer
Postat av: Liz

haha, jag hoppas du blev nöjd!

2008-12-20 @ 22:19:45
URL: http://lliz.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra tips!:)

2008-12-23 @ 00:13:07
URL: http://annnnnnas.blogg.se/
Postat av: Wille'

God jul! =D

2008-12-24 @ 00:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0