Dagarna rullar förbi

Söndag: En del av tjocka släkten spelar bowling i Åkeshov, jag förlorar mot en femåring och MajaBaja sover hos mig, det spelas The Urbz hela natten lång.

Jag råkade bryta av min längsta nagel tack vare bowlingklotet. Buuuuh!

Som ni kanske har märkt så ser alla mina kompisar smått utvecklingstörda ut..

The Urbz for life!
Måndag: Amaruparu sover hos mig. Wihoo, det var länge sen! Vi sitter och pratar hela natten lång och träffar killar. Amaru är en maneater!

Haha, äntligen en kompis som inte ser utvecklingstörd ut XD

Nej hörrni, nu ska jag röra på mig. Åker in till stan med Maja. Imorgon är det nyårsafton AAAH!


Kommentarer
Postat av: Maja

Din bitch! Jag vill inte att alla ska se mina fem hakor :'(

2008-12-30 @ 19:11:04
Postat av: Liz

och hallåå, jag är väl för tusan inte utvecklingstörd? :O bara litte knäpp ibland (a)

2008-12-30 @ 22:23:19
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0