En lugn fredag

Tjenare Tjenare.
Sissela Kyle var faktist jätterolig! Jag älskade när hon pratade om feminism och härmade Ebba Von Sydow.
- Jag kämpar för kvinnors rätt att matcha orange med guld!
Haha, så klockren! Att man kan komma på sådana roliga saker.. skulle jag också vilja kunna, fast jag anser mig vara ganska rolig ändå, kanske lite mer barnslig humor dock.
Idag blir en lugn fredag som vanligt, är alltid så trött på fredagar så jag orkar inte göra något. Att festa är inget för mig än så länge, har varken lust eller ork för det. Men snälla ni tro inte att jag är värsta tråkmånsen för det, det är jag verkligen inte! Jag kan ha jättekul om jag så vill det. Men eftersom de flesta fester innehåller alkohol och kan gå lite för överstyr i min ålder så har jag ingen lust att vara med på sådant, är för ung för sånt också. Jag väntar med glädje!
Ha en bra helg alla, puss!

Kommentarer
Postat av: Ami ;D

Äntligen finns det någon som tänker som jag ;D

2008-12-13 @ 16:01:17
Postat av: Anonym

tycker det är jättebra bra av dig att erkänna att du avstår från alkohol för att du för ung! :) bra förebild för alla!

2008-12-13 @ 21:18:14
Postat av: Liz

Ami, vi är ett helt gäng! Och bella är skit rolig utan alkohol, vi har asroligt tillsammans ändå. Vi kan redan göra knäppa saker utan alkohol, så då kan vi lika gärna fortsätta att bara vara knasiga!

2008-12-16 @ 18:25:52
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0