Julkul :)

Hallå på er jul älskare och icke jul älskare !
Sorry för dålig uppdatering men har inte haft något att skriva om. Idag fick jag en kamera wihoo så nu påbörjar ett nytt kapitel i min blogghistoria haha, nej men vad jag överdriver. Men det är kul för nu kan bloggen bli mer roligare.
Min jul har varit jättemysig och är så tacksam för allt jag har fått och vilken fin familj jag har!

Första presenterna jag fick av närmaste familjen. Från vänster ; blått satin nattlinne från Lindex, Kamera (!) nån canon haha jag är inte så teknisk kunnig, en mp3 spelare, svarta mysiga tofflor med rosetter på från friis&company, premuneration på elle, Marilyn Monroe mugg, tjej té, parfym I do från make up store, mamma mia the movie och en volangtopp från Paris,Kate&I

Den fina muggen som kommer användas flitigt!

När jag kom till min moster så fanns det såhär många paket!

Där fick jag ännu mer presenter. Från vänster; rosa tvål, lillkusinen gav en bild av henne till mig som en kylskåpsmagnet, presentkort på Topshop, presentkort på make up store, lila nagellack från Isadora, lipgloss från Make up store, lila strumpbyxor och en shimmer lotion.

Lillkusinen

Outfitten blev enkel. Top från Gina Tricot, Kjol från att/åhlens.


Kommentarer
Postat av: liz

Vad fina saker du har fått älskling! :D <33

2008-12-25 @ 20:00:37
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0