Lite musik i alla fall..

Även fast jag sagt till mig själv att inte skriva om musik tills musikbloggen är klar så måste jag bara skriva om Kanye West nya skiva som är världens bästa skiva!
Brukar ta ett tag för mig att tycka om alla låtar på skivor, men alltså jag är fast. Fyfan vad fantastisk musik, nytt och unikt sound som verkligen inte låter som Kanye West brukar. Men om man gillar hans gamla hiphop rappiga(?) musik så kan man bli lite besviken, men visst finns det kvar. Tex i låten Amazing, en av mina favoritlåtar på skivan.
Lägger upp mina fyra favoriter.

Amazing

Welcome To Heartbreak

Paranoid

Bad News (Halva låten är typ instrumental, men det är sjukt bra bas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0