Majabaja

Hallihallå!
Nu sitter jag med MajaBaja här och väntar på att klockan ska bli ett då jag ska in till stan och träffa pappa och en släkting, i lördags så julhandlade jag och familjen och jag hittade jättebra presenter. Vi fikade också på coffehouse by george, VÄRLDENS BÄSTA FIK! Har aldrig ätit något som inte har vart gott där, det är helt underbar mat och underbara bakelser, dock är det rätt dyrt. Efter det så mötte jag upp Maja i Vällingby, vi spelade the sims urbz hela kvällen typ och såg på pretty woman! En av de bästa filmer jag har sett. Jag skäms lite över att säga att jag aldrig har sett den innan.. tyvärr. Men nu har jag i alla fall gjort det! Jag skriver mer inlägg när jag kommer hem igen. Puss på er alla!

Spelnörd som jag är, älskar detta spel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0