Shoppiing!

Tjäännah!
MELLANDAGSREAN ÄR HÄÄÄR ! Haha i love it, speciellt när det är superbilligt på Zara och Topshop, favvoaffärerna!
Så jag åkte in till stan och köpte lite saker. På kvällen mötte jag upp Marina också , som sov hos mig och vi hade lika kul som vi alltid har! ;)

Ett monster med världens största bröst! (HAHA FÖRLÅT MARINA JAG VAR TVUNGEN)

Mmm... sexyyyy !

Marina gjorde reklam för min nya väska från Wedins.

T-shirt från Topshop.

Leggins från Gina Tricot. Passade fint på Marina!

Outfit och pose i äkta Kissie anda!

Koftan från Zara satt finfint.

Kommentarer
Postat av: felicia

dom där legginsen som ser ut som jeans är så coola & fina :)<3

2009-01-08 @ 15:25:27
URL: http://sabwandfeffe.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0