VGVGVGVG

Jag är ett riktigt vg barn, jättebra ju men samtidigt störande att alltid få vg och inget annat.
Äh, dumt av mig att klaga , jag ska vara glad att jag får bra betyg.
Jag fick mitt terminsbetyg i bild vilket var vg, jag var väldigt nöjd med det faktist eftersom jag kanske inte direkt är bäst på bild men jag tycker det är väldigt kul.
Jaa... nu sitter jag med en kopp teeee i handen o myyyyyyysser o såå, haha skoja bara. Förlåt alla bloggare som skriver sådär, det låter lite roligt bara! Idag ska jag faktist på någon show enligt mamma,haha jag fattar ingenting men det jag fattar är att det är tydligen Sissela Kyle som kommer uppträda och hon är ju ganska rolig.
Så ser min dag ut, och förresten köp aldrig apetinas feta ost!!!!!! Som att äta suddgummin!

Kommentarer
Postat av: Liz

En sak bella också, nästa termin kommer du höja dig jättemycket. Jag känner massa nior som inte hade något mvg eller bara ett par på höstterminen och sen hade ca hälften mvg när de gick ut på våren! Och för övrigt var ditt tidigare inlägg om självkänsla skit bra. Det är mycket snyggare att ha lite hull än att se ut som en pinne utan någonting alls!

2008-12-16 @ 17:55:53
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0