Bio med Marina + packa under 15 kilo

Tjenare folket!
Som ni ser har jag inte bloggat på länge, var i Skåne somsagt.
Imorgon klockan sex går flyget till London, så jag kommer inte kunna blogga på fem dagar tyvärr.
Men jag kommer gottgöra er sedan när jag kommer hem!
Igår kom jag hem från Skåne och träffade Marina i Blackeberg där vi träffade Mohamed och hans kompis Ali, haha.
Mohamed var lika gullig som vanligt haha, och Ali var inte så dum han heller.
Efter ett tag hämtade vi min väska hos Marina och hämtade lite grejer som jag ska ha till London hos pappa.
Och sedan åkte vi till Vällingby, när vi kom ut ur tunnelbanan ser vi Mohamed och Ali igen, så vi var med dom ett tag men sen insåg vi att det var dags att gå hem men innan det så köpte vi dip och hyrde film, det blev filmen Tillsamans som är en skit rolig svensk film som jag verkligen rekomenderar!
Idag blev jag och Marina väckta av mamma klockan halv tio för jag skulle ta en spruta på vårdcentralen.
Ush, gillar ikke sprutor, men det är en vaccination för Livmoderhalscancer. Så det är det värt!
Efter det tog vi tunnelbanan in till stan, hämtade ut biljetter till filmen Sex and The City och sedan gick vi och fika.
Träffade pappa där också, haha lite lustigt.
Filmen var superbra verkligen! En film jag absolut skulle vilja se igen.
Nu sitter jag här och skriver efter att ha tagit ett fotbad(Hade högklackade skor som klämmer åt tårna).
Förresten, i Måndags så åkte jag, Johanna och Lotta in till Malmö och köpte lite grejer. Lägger in bild på vad jag köpte.

(Förlåt för en superdålig kameramobil bild, men det är det jag får leva med tills jag hittar min kamera, om jag nu gör det)
Bronzingpuder från H&M typ 50 kr
Ögonskugga från Lumene,
Rea 30 kr
Två balsam och ett schampo från Björn Axén
Rea 20 kr!!
Shimmer lotion från H&M typ 40 eller 30 kr
Jag köpte en virkad basker från Gina Tricot också men jag tappa bort den, så klantig som jag är :(

Köpte den fjärde Gossip Girl boken också, fan vad dom är bra!

Hahaha, Marina hugger in i maten!

Sex and The city filmen var sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill se Sex and the city filmen!

2008-07-12 @ 20:18:11
URL: http://nordstroem.blogg.se/
Postat av: Isabella

Gör det, den är skit bra!

2008-07-15 @ 13:05:15
URL: http://nesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0