Blä för blogg utan bilder

Hejsan allesammans, nu är det så att jag varken har en kamera eller mobil.
 så jag kan inte lägga in några bilder alls, vilket jag tycker är as tråkigt.
Men jag får väl försöka göra mitt bästa för att ni ska fortsätta läsa ändå.
I förrgår så sov Marina hos mig, vi hade verkligen skit kul.
Vi gick ut flera gånger för vi hade så jäkla mycket spring i benen.
Åh vad jag älskar sommarkvällar, det är så varmt fortfarande och så är man helt glad och bara njuter av livet.
Dagen efter träffade vi Mohamed, som vi var lite sura på av en anledning som inte är så smart av mig att ta upp.
Men i alla fall, vi hade roligt som vanligt och skrattade och pratade om livet och Mohamed e faktist smartare än vad jag trodde haha, fett taskigt sagt men jaja. Vi bestämde att vi skulle ha en kul dag på kanan då vi ska typ grilla där och bada och sånt kul, sen ska jag typ ta med mig en uppblåsbar båt hahaah fett mobbat XD.
Jaja, idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, typ bara ta det lugnt.
Ha det bäst, Baci Baci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0