Lista

10 favoriter:
Färg:
Har ingen speciell favoritfärg...
Mat: Spagetti med italiensk tomatsås och musslor
Låt: Sun is shining - Bob Marley
Film: Madicken hahah
Bok: Låt den rätte komma in - Magdalena Graaf
Sport: Är inte särkilt förtjust i sport, om dans är en sport så är det de.
Årstid: Sommar eller höst
Veckodag: Fredag
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Kvällen

9 för tillfället:
Humör: Glatt
Smak: Lakris
Kläder: Jeans och en rosa kofta
Bakgrund: Johanna som klagar sig över sitt skärp
Nagellack: Orange
Tid: 20:19
Omgivning: Johanna, foton och en massa saker
Irritationsobjekt: Att jag äter godis fast jag har bestämt att jag inte ska!

8 första: (absolut första)
Bästa vän: Ingen aning
Husdjur: Fiskar
Fylla: Har inte hänt än
Piercing: Öronen
Förälskelse: Tom på dagis!
Musik: Soulig 60-tals musik
Bil: Mammas tyota eller hur det stavas
Ord : Titta

7 senaste:
Cigarett
: Skit länge sen
Mat: Spagetti och köttfärsås
Dryck: Mineral vatten
Biltur: Hem från stranden
Tv-program: Jamie Oliver
Spelad låt: T-pain - Church
Köpta klädesplagg: Min body från Gina

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Tror inte det
Brutit mot lagen: Har jag väl :P
Blivit arresterad: Nej verkligen inte
Badat naken: Ja det har jag nog
Varit med på TV: Nej haha
Kysst någon du inte känner: Typ
5 nej tack:
Kläder:
Tjocka strumpor
Mat: Oxpytt
Musik: Tråkig seg musik typ som indierock eller något sådant
Dryck: Sprit
Personlighetsdrag: Kalla människor
4 saker:
Du gjorde igår kväll: tittade på tv, gick en promenad, åt och läste
Du kan höra just nu: Ljud från familjen, Johanna som håller på med sin mobil, ljudet av tangentbordet, fåglar
Du inte kan leva utan: Familjen, vänner, föda, musik
Du gör när du har tråkigt: Städar, tittar på tv, skriver i almenackan, läser
3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma, närmaste vännerna(inte allt precis) och katten Arne haha
Du tycker om: Mamma, Pappa och lillebro
Du inte gillar: Tänker jag inte säga

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Höst
1 önskan: Att the sims ska funka! Haha nej eller jo men annars att hitta en livspartner

Kommentarer
Postat av: Anonym

röker du ? :O

2008-07-04 @ 21:35:49
Postat av: Isabella

Nej nej!

2008-07-07 @ 10:06:24
URL: http://nesis.blogg.se/
Postat av: Pia

Bästa kompis var först kusin Therese.

På dagis var det Amanda och Tom bl.a.

2008-07-25 @ 10:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0