London

Tjenare, nu är jag tillbaka efter fem underbara dagar!
London är fan skit najs, jag älskar verkligen den staden.
Har besökt Madame Tussauds, Big Ben, Engelska vakter, Oxford Street, Speitfield market m.m
Här är lite bilder:

London in my heart.

Yo succa' ! Hah,den bjuder jag på.

" Hallå hallå lever du? " Johanna försöker få liv en vaxdocka.

Madame Tussauds

En skit rolig kille i Covent Garden

Johanna strippar med Britney Spears

The eye

Nattliv á la London

Jag och absoluta favoriten Marilyn Monroe

Fin utsikt

Jag, Johanna och min älskade klänning från Spietfield Market

Hoppsansa!

Förlåt för jättedålig bild, gjorde det snabbt.
Klänning från Spietfield Market
Skor från H&M

Hawaiian tropic sololja från Superdrug
Stickat linne med supersöta knappar från Beyok (Finns på Carnaby street)
Scarf från Spietfield market

Blommig skitfin kjol från Urban Outfitters (Oxford street)

Armband från Spietfield Market
Parfym Rosewood från Banana Republic (Oxford Street)

Idag ska jag och Fredrika träffa Marina i Vällingby, jag och Fredrika ska klippa oss och köpa present till mamma.
Ha en bra dag sötnosar !

Kommentarer
Postat av: Therese :)

Tänker sno den där kjolen Bella (A) , ja har fan ingen -.- blir tokig, o de finns typ inga ja gillar (inte för att ja har letat ihjäl mig men..)



//KuusinVitamin <33

2008-07-16 @ 14:10:14
Postat av: liz

isabella...(a) jag kan få den där klänningen va? xD den var skit snygg! (allt annat du köpte också för den delen)

saknar dig <3

2008-07-16 @ 16:00:05
URL: http://lliz.blogg.se/
Postat av: Isabella

Haha sötnosar, ni kan få låna mina kläder om ni vill såklart haha men dom förblir mina XD

Saknar er <33

2008-07-17 @ 12:01:27
URL: http://nesis.blogg.se/
Postat av: Pia

Nu kommer läraren här och måste rätta lite. Spitalfield heter marknaden.

Kul att du gillade London och marknaden

2008-07-22 @ 09:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0