Misslyckad brunch

Tjenare! Jag och Johanna sprang en bit för att få lite energi, vilket var väldigt skönt.
Tur att det inte regnade när vi sprang för precis innan vi skulle ge oss ut så började det ösa ner regn.
Efter vi hade sprungit gick vi ut och köpte ägg och mjölk för vi hade tänkt att ha en liten brunch för oss själva.
Ja, det blev ju lyckat... såg bra ut från början men allt smaka skit.
Äggen blev helt lösa för jag hade inte i dom tillräckligt länge, och pannkakorna blev helt söndriga haha.
Jag fattar inte hur jag kan laga Spaghetti Marinara men inte koka ägg .
Antar att pappas matlagningskunskaper inte är genetiska eftersom jag verkligen suger på att laga mat XD.
Nu har jag ingenting speciellt att göra, ganska skönt egentligen...
Ska leta efter en sex and the city box som jag vill köpa när jag får mina pengar.
Hittade första säsongen på www.ginza.se för bara 199 kr .
Well well, nu ska jag forsätta slappa, Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0