Sex and the city IGEN :)

Hej sötisar, igår blev en dag att umgås med familjen.
Först så gick vi med kusinerna till Akvarium grejset på djurgården, minns inte exakt vad det heter men det är det där nära Gröna Lund. Det gick väldigt snabbt att gå igenom där, jag ville nog inte direkt se på fiskar men Hugo och My blev ju så himla glada när dom fick se alla hajar och fiskar.
Efter det fikade vi på ett café som jag inte minns vad det hette men det var jättegott där iallfall.
 Beställde en kycklingsallad som var deliscious!
Efter det gick jag, Johanna, mamma, Lotta och Fredrika för att se Sex and the city.
Haha, andra gången för mig och Johanna, men den är så jäkla bra så jag ville se den igen.
Alltså Carries hår e min dröm, alltid så jäkla snyggt.
Till och med en så stor förändring när hon färgar håret mörkare i filmen så är det as coolt!
Jag avgudar Carries krulliga hår.
Vilken färg tycker ni hon mest passar i?

Whit love from Isabella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0