Stekig dag

Hejsan, bad bad uppdatering!
I tisdags gick jag och Marina på bio och såg Mamma Mia igen haha så typiskt mig.
Den var lika bra andra gången, jag köpte ett par solglasögon från Ur och Penn för bara 65 spänn också!
Vi fikade på sandys och det var supergott! Älskar deras kycklingsallader.
Idag har jag bara fått fem timmars sömn, fast jag är lika pigg som vanligt haha.
Idag köptes en klocka på rea för 200 spänn från Ur och Penn + en ring för typ 20 spänn från Gina Tricot.
Jag har också beställt en Sex and the city box också, äntligen!
Ikväll ska jag och Marina till kananbadet och blåsa upp vår båt och åka lite med den haha vi kommer antagligen inte så långt eftersom vi är värsta fegisarna men men, ha det kul alla läsare.
Whit love from Isabella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0