Stranddag igen

Halloj, idag blev stranddag igen.
Skönt tycker jag, eftersom jag älskar strand och sol.
Vågorna var höga idag eller inte jätte men åtminstonde så höga så att man kan bli nerspolad av dom.
Jag och Johanna körde "Hunkmemory" på stranden som man fick från Frida.
När vi kör det spelet så vinner den med mest snygga killar, och alla killar i det där spelet är inte snygga!
Vi åkte hem efter en stund och då tog vi en dusch och begav oss till farmor och farfar.(Orkar inte skriva att det är Johannas farmor och farfar hela tiden så det får bli bara farmor och farfar)
Ikväll händer inte så jättemycket, jag och Johanna kanske ska till stranden och kolla om något händer där.
Vilket det antagligen inte gör men i alla fall.
Sedan ska vi packa ihop våra saker för att vi ska till Lomma och bo hos Johannas farbror, hans fru och kusinerna.
Imorgon ska vi åka dit så jag vet inte om jag kan blogga någon gång tills jag kommer hem, vi får se!
Aja, pusshej leverpastej! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0