Stranddag

Hejsan, sötnosar.
Idag blev det en stranddag, väldigt skönt!
Jag älskar verkligen att bara ligga och slöa på stranden, kan ligga hur länge som helst om det inte blir kallt eller blåsigt, vilket det blev efter ett tag *suck*.
Nu har jag blivit lite brunare, undra om jag kan mäta mig med Liz bränna, vilket jag inte tror jag kan haha för hon är väldigt väldigt brun!
Efter stranden gick vi till Johannas farmor och farfar och åt kålpudding haha, en klassisk maträtt för familjen Dannqvist.
Vet inte om jag kommer kunna blogga så mycket mer för bredbandet har typ gått ut.
Man måste antagligen betala mer för mer internet. Men när jag kommer hem kan jag blogga mera!
Till julklapp ska jag önska mig en bra kamera, eftersom min är borta.
Helst av allt skulle jag vilja ha en systemkamera men det är så jäkla dyrt!
Skulle vilja att datorn blir fixad hemma också så man kan spela the sims!
Haha, när jag går runt här i Åhus och kollar på dom fina husen så blir jag så himla sugen på att spela the sims.
Husen här i Åhus är så otroligt lika husen i the sims, haha jag är en jävla the sims nörd jag vet!
Baci Baci på er alla och fortsätt läsa min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0