Torsdag "morgon" (Eller i alla fall för mig)

Hello people! Har sovit väldigt mycket idag, så himla skönt.
Fast hade världens läskigaste dröm, drömde att jag blev våldtagen ush, blev så lättad när jag vaknade.
Äntligen har min mobil kommit så jag kan ta bilder igen och lägga in i bloggen.
Kanske inte världens bästa bilder men heldre det än inget.
Igår träffade jag Maja, vi kollade först på ett avsnitt av sex and the city och sen gick vi ut.
Jag åt en hamburgare på blackebergs grillen och sen gick vi en promenad till Kanaanbadet, när vi såg vattnet och vi var helt döda av värmen så bestämde vi oss för att gå tillbaka, byta om till badkläder och bada.
Då kom jag på att jag skulle träffa Johanna för att köpa hennes hörlurar så vi drog med Johanna till kanaan.
Vattnet i kanaan var väl ganska varmt, men efter ett tag tröttnar man.
Idag ska jag träffa söta G  (Hans namn förblir hemligt ett tag, vill inte använda hans namn innan det blir något mellan oss). Han är i alla fall världens sötaste, mognaste kille. Och det är svårt att hitta mogna killar i min ålder.
Ni tjejer som är eller har vart 14/15 år känner antagligen igen er att killarna inte är så mogna i vår ålder.
Well, det var allt för mig ha en bra dag.
With love from Isabella


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe,jag vet vem du menar men jag vill inte säga :)

Lycka till med han ;)

<3

2008-07-25 @ 14:09:58
Postat av: persson

han heter gregg. jag känner det på mig. göran? gisbon?

2008-08-03 @ 00:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0