Framme i Skåne, Åhus

Tjolahopp!
Nu är man framme i Åhus, eller det var man ett tag sen men nu kan man blogga i alla fall.
Jag vaknade imorse av ett förfärligt oljud från familjen som höll på att skrika på varandra att tex inte glömma tandborstar, släcka alla lampor och inte släppa ut katten Arne (stackars katten måste ha fått panik!).
Försökte somna om men det var väldigt svårt så jag gick upp istället.
Åt frukost och satte mig och tittade på tv, en lång stund.
Sen gjorde jag iordning mig och spelade lite "music maker", ett skitkul dataspel faktist, där man kan göra sin egen musik. Man känner sig som värsta Timbaland.
Tröttnade sen på det och kollade på tv i några år, sen kom pappa ungefär klockan två.
Vi begav oss då till Vällingby, köpte godis, tidningar och lunch.
Efter det åkte vi till T-centralen och väntade på att tåget skulle komma, tåget kom klockan 16:20.
På tåget satt vi i fyra timmar med världens drygaste grannar haha, dom sa inte ett ord även fast dom hade sällskap med varandra.
Jag och Johanna hade i alla fall kul, när det bara var en halvtimme kvar gick vi till restaurang vagnen och åt vår middag som bestog av mackor och kaffe eller juice.
Vi gick av i Hässleholm och bytte tåg som gick till Kristianstad.
Det gick på bara tjugo minuter, och sedan var vi framme.
Vi blev hämtade av Peter som körde oss till huset där vi bor.
Det är helt okej här, lite små mysigt.
Jag och Johanna kom på den smarta idén att den här veckan ska vara en träningsvecka för oss, vi ska springa varannan dag och träna styrketräning och yoga.
Haha, men nu ska Johanna hjälpa mig med designen, Baci Baci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0