Lördag "morgon"

Hejsan, åh jag e så sur att jag inte hittar min kamera!
Gårdagen var verkligen superhärlig! Det var supersoligt och fint, skönt och svalt i vattnet, god mat och världens härligaste tjejer. Det kunde inte ha blivit bättre. Vi hade superkul hela dagen men den ända nackdelen var när Johanna och Marina ville gå till kanaanbadet fast jag var tvungen att vända om, jag hade alla Johannas grejer hemma hos mig för hon orkade inte bära på dom + att jag hade hennes mobil för hon hade inga fickor, så vi hade bestämt att Johanna skullle komma hem till mig sen och hämta sina saker för att sedag åka hem. Men det tog så himla lång tid för Johanna att komma så jag messade Marina och frågade var de var någonstans. Marina svarade : Jag är hemma, är inte Johanna hos dig? Jag blev så skit orolig och undrade var hon kunde vara, tänkte massa hemska tankar om att nån hade lurat med henne att åka någonstans och sådant, jag blev skit skraj men sen kom Marina på att porten till lägenheten var ju låst så hon kanske stog där nedanför, jag sprang ner för att kolla och där stog Johanna utanför porten! Haha, gud va lättad jag blev då, och hon berättade att hon hade stått där i ungefär en halvtimme haha stackarn! Tur var det att det slutade bra. Idag ska jag och Marina in till stan, jag satt och sola i en timma på balkongen och har verkligen fått färg nu när man kan se vita sträck från bikinin. Visst inte att jag kunde bli så brun på en timma, tänker alltid att de tar flera timmar för mig att få lite färg men tydligen inte! Satt och läste boken Gossip girl. Åh vad den är bra! Enligt mig i alla fall, kanske inte för sådana som läser väldigt seriösa böcker för det är den då inte men jag tycker om den även om den är lite ytlig. Den är entligt mig bättre än tv programmet, fast så brukar det ju alltid vara!
Men hejdå nu måste jag göra i ordning mig , Baci Baci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0