Lördag - ta det lugnt dag

Ja, jag vet jag har tagit det lugnt hela veckan. Men idag så ska jag ta det lugnt på ett kul sätt haha!
Idag så vaknade jag klockan halv tio av att mamma väckte mig eftersom vi skulle till mammas kompis Lisens affär som öppnade klockan elva. Lisens butik heter Ruth & Greta, där har dom bland annat inredningsaker, smycken, väskor och lite annat. Jag och mamma gick dit och köpte lite grejer och efter det så fikade vi på något fik som typ hette Karlsson X 2 eller något. Jag har delat ut reklam nu också så jag är helt slut.
Klicka på bilderna så blir dom större.

Butiken

En väska som var skitsöt!

Saker som jag fick, söta inbjudningskort och Choklad

Korten

Café Latte och en paj, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0