Måndag - en "seriös" skoldag

Hej där. Skoldagen var super slapp, vi gjorde absolut ingenting!
Det var jävligt skönt men jag fick inte göra klart mitt smyckeskring på träslöjden, lite synd eftersom jag tyckte den blev bra! Efter skolan har behövt göra tusen saker. Först så gick jag hem och chilla i nån halvtimma sen skulle jag snabbt hem till Marina för att hämta en väska som är hennes som jag skulle vilja ha på skolavslutningen. Jag hade tvätt tid så jag fick gå till tvättstugan och slänga in tvätten, efter det så åkte jag till Vällingby med pappa, han köpte massäck till mig imorgon(Vi har utflyktsdag med skolan), och ett hälgrepp till mina skor som är lite förstora.
Jag hämtade lite saker hos mamma som jag behöve imorgon eftersom efter skolan ska jag till Camillas kläder med Johanna och se hur det är om man kan lämna in kläder där. Sedan åt jag på grillen med lillebror, vi åt de vanliga( en nittiogrammars hamburger meny). Det var gott men jag är super mätt. Och nu sitter jag här hemma och har precis gjort klart min massäck. Haha, ingen kommer ha samma massäck som jag de kan jag lova. Medans alla kommer grilla hamburgare eller korv så kommer jag ha värsta avancerade potatissalladen och biff. Super gott, och mycket nyttigare, kanske inte just biffen men potatissalladen i alla fall.
Idag ska jag lägga mig tidigt eftersom måste upp tidigt för vi ska ses vid Islandstorgets tunnelbana klockan sju för att bege oss till söder där det finns någon strand som vi ska vara på.
Här är lite bilder på älsklingar från klassen,
image67
Hahaha, sexigt värre!
image69
Harry myser med min arm (?)
image70
Hanna filosoferar XD

Kommentarer
Postat av: persson

take me, now

2008-06-02 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0