Måndag - tråkig dag

Hejdär, dålig uppdatering jag vet.
Vill först bara säga att jag saknar Liz skit mycket! Hon är i Italien just nu och har varit där i två veckor.
Jag längtar verkligen tills hon kommer hem för det finns så mycket att berätta för henne!
Jag älskar dig Liz, du är verkligen en sann vän.
Idag har jag inte gjort något speciellt. Vaknade hos Marina som jag sov hos igår. Gick hem och gick och la mig igen haha, var skit trött. Vaknade sedan av att Mohamed ringde och sa att jag kunde få sova lite till om jag ville för jag skulle egentligen träffa han tidigare. Jag blev helt förvirrad när jag snacka med han, haha jag var knappt vaken.
Träffade han sedan då när klockan var ungefär ett, vi pratade om allt möjligt i livet.
Hämtade en stereo hos pappas kompis som vi fick av honom också och efter det åt jag middag och åkte till ängbybadet där det var friskis och svettis. Träffade min kära kusin och moster där också, det var ett tag sen.
Sedan träffade jag Marina och vi gick bara runt som vanligt i lilla Blackeberg.
Nu är jag jätte utråkad och pappa tvingar mig att gå och lägga mig tidigare än annars.
Har varit en väldigt tråkig dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0