Mer besökare.

Hallådär, jag såg att jag har fått väldigt många nya läsare.
Så här kommer lite småonödig info om mig.
Namn : Isabella Carolina Nesi
Födelsedag : 25 Mars
Ålder : 14 år
Hårfärg : Rödbrunt
Ögonfärg : Brun
Smeknamn : Bella, Isa
Sjärntecken : Vädur
Favorithobby : Magdans, datorn
Favorit kläder : Varierar men jag älskar klänningar på sommarn
Favorit skor : Färgglada pumps
Mobiltelefonmärke : Motorola
Favorit tv-serie : Desperate Housewives och Gossip Girl
Favorit film : Jalla Jalla XD
Favoritdataspel : The sims haha *nörd*
Favorit bok : Det ska bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf eller Linas Kvällsbok av Emma Hamberg
Favorit skådespelare : Svårt ... men jag älskar Amanda Bynes humor
Favorit Musik : Hiphop, R&B, Soul m.m
En person jag skulle vilja träffa : Ashlee Simpson, hon e jävligt cool
Det här har jag alltid i väskan : Nycklar, mobil, mp3, kalender, plånbok
En bra kompis ska vara : Lojal, omtänksam, rolig att vara med
Favorit ämne i skolan : Svenska, engelska, Samhällskunskap eller Musik
Värsta ämnen i skolan : Biologi, fysik
Lyckonummer : Har inget särkilt men 8 kanske
Favorit färg: Smaragdgrön, lila
Favorit sport : Räknas dans? Annars badminton
Favoritdjur : Katter
Jag samlar på : Minnen, kläder
Favoritdryck : Kaffe, te eller juice
Favoritmaträtt : Italiensk pasta med tomatsås och musslor
Favorit godis: Marabou Digistive
Det gör jag helst på fritiden : Träffar kompisar, reser eller shoppar
Jag är som person : Glad, rolig, positiv och ordningsam
I framtiden : Är jag antingen designer eller har en egen butik
Min högsta önskan : Att alla ska må bra i en trygg värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0