Midsommartankar

Hejsan alla söta läsare.
På fredag är det midsommar, gud vad jag längtar!
Midsommar med min familj är alltid kul. Vi åker till Vaxholm där min morfar har ett landställe.
Morfar är också fett skön och det händer alltid lite lustiga saker hos honom.
Jag och Johanna brukar alltid bada mitt i natten eller spela kubb med fullisar haha XD.
Låter wierd men det är jävligt kul.
På torsdag tänkte jag köpa kläder till midsommar också och då vet jag inte riktigt vad jag ska köpa.
Jag funderar på att antingen köpa en blommig klänning eller en body med en kjol eller något.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker en body med en hög midjekjol.

2008-06-18 @ 10:56:53
Postat av: johanna

jag tycker en blommig klänning (;

elr dt beror på vad du hittar

2008-06-18 @ 17:57:30
Postat av: Anonym

jag tycker att en blommig klänning är sommrigare. men bara en enkel isåfall, för du måste ju kunna ha klänningen flera gånger tycker jag iaklf. så kanske en body med en blommig kjol?

2008-06-18 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0