Onsdag - städdag

Hallåhallå, imorgon är det skolavslutning. Så jävla skönt.
Idag ska vi bara städa, eller vi har en lektion och det är franska.
Vår franska lärare ska gå i pension vilket är lite synd eftersom att hon e väldigt bra på att lära ut även fast hon också är sträng. Har ingen aning när jag slutar idag, men jag vet bara att jag måste göra väldigt många saker!
Jag har skrivit upp allt i min underbara kalender, haha i love it!
Nu har jag också bytt från www.blogg.se till www.publishme.se .
Eftersom jag fick stå i kö till det igår så kunde jag inte slänga in dagens outfit, så ni får förra dagens outfit idag istället.

Jeansj acka från Levis (Har sytt upp den lite)
Linne (Liz linne) från Gina tricot
Jeans shorts från JC tror jag , fast de var nog jeans från början.

Kommentarer
Postat av: gizpo

du är riktigt snygg prinssesan :) och du passar i alla klädder :D och du e vacker på alla dina bilder som du tar...(K)

2008-06-04 @ 16:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0