SOMMARLOV!

Yes, nu har jag äntligen sommarlov, så jäkla skönt!
Tyvärr har jag ingen bild på hur jag såg ut för min kamera är borta, eller jag hittar i alla fall inte den...
Skolavslutingen började klockan tio och slutade halv tolv, då åkte jag till Hötorget för att möta upp pappa och äta lunch, vi åt på någon thailändsk restaurang och det var jättegott! Efter det gick vi till seven eleven för att köpa en glass, tog strawberry white magnum som vanligt! Sen gick vi upp till pappas jobb och åt glassen där och pratade med hans kollegor, alla är jätte trevliga! Klockan kvart över ett begav jag mig hem till Blackeberg och sedan väntade jag hemma på att Marina och Johanna skulle komma för vi skulle dra till kaananbadet. Vi badade knappt något där, det var lite synd.
Jag ville egentligen bada men eftersom ingen annan gjorde det så pallade jag inte.
Sen gick vi hem och satte på Johanna plåster som har värsta skavsåren och så fick jag lite pengar av pappa för att köpa picknickmat till imorgon,  ska nämligen åka till Rålis och ha picknick med Johanna, Marina, Maja, Liz och Amaru.
Nu sitter jag här med Marina som ska sova hos mig, vi kommer säkert ha det bra. Vad ska ni göra ikväll?
Baci Baci.


Kommentarer
Postat av: amaru, muuchi@

Det är kul att läsa dina bloggar, Hjärtat :)

Längtar tills imorgon (a)' <333

2008-06-05 @ 23:48:19
Postat av: Anonym

Tack! Det gör mig verkligen jätteglad att du tycker så, visst var fredagen en bra dag!

2008-06-07 @ 13:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0