Söndag kväll

Hejhej allesammans!
Japp, jag vet jag har vart jättedålig på att uppdatera. Men men, idag så satte jag veckar klockan på tio och gjorde i ordning mig tills tio över elva då jag begav mig till vällingby centrum för att köpa ett minneskort till min mobil. Efter jag hade avklarat det så tog jag tunnelbanan till islandstorget och gick till Liz fina hus!
Vi bytte lite kläder som jag kommer ha sista veckan i skolan. Kommer ta bild på alla outfits.
Det är ett riktigt bra tips att byta kläder med en kompis i några dagar. Då känns det som att man har shoppat en massa nya kläder! Men sedan så åkte jag och Liz in till stan och pratade lite om **** . 
Haha, kan tyvärr inte avslöja vem vi snackade om men jaja.
Här är sakerna jag köpte idag.
image65
Grön volang bikini överdel, 129 kr från H&M
Grön volang underdel, 98 kr från H&M
Svart push up bikini överdel, 98 kr från H&M
Penna, stift, post it lappar, och en almenacka från Akademibokhandeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0