Söndag, måndag och tisdag

Hejsan sötnosar.
I söndags så sov jag somsagt hos Liz vi hade det jättemysigt. Vi gick en kort promenad, sjöng singstar, satt vid datan och sms:ade haha. Vi tittade på matchen också, supersur det var vad jag blev!
Men men Italien är vinnare i mitt hjärta, speciellt Luca Toni FYFAN vad snygg han är, jag tror jag dör!
Vi satt och snackade tills vi somna, mest om killar och sådant haha.
Dagen efter vaknade jag utan någon bredvid mig haha blev nästan lite rädd men sen när jag gjorde massa gäsp ljud så att någon skulle höra mig så kom hon ner hahaha. Visade sig att hon hade varit uppe sen klockan åtta, och hade tagit massa bilder på mig när jag sov, hemskt. Klockan elva åkte vi till Vällingby för att köpa present till lilla Marina som fyller fjorton den 30:e Juni. Tyvärr inte när jag är i Stockholm eftersom jag åker till Skåne på Lördag. Vi hittade perfekta presenter, haha är väldigt stolt över dom!
Idag vaknade jag av väckarklockan klockan tio för att klockan elva skulle vi fixa pass som vi ska ha när vi ska åka till London, blev så jävla ful på passbilden men skitsamma. Sedan har jag bara träffat Mohamed en stund och sen hem.

Min fästman ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0