Stan med bästavän

Hejsan, idag var jag i stan med Marina stina.
Det var ett tag sen jag träffade henne! Haha typ en vecka sen vilket är väldigt mycket för oss.
Vi hade väldigt mycket att prata om! Vi tittade på klänningar som Marina ville ha men vi hittade ingen snygg.
Dock hittade jag en väldigt snygg klänning men hon tyckte inte alls om den som vanligt XD.
Tillslut gick vi till piccinos och fikade där vi typ satt och vräkte i oss mat och myste i filtar, Marina fick sina presenter också som hon blev väldigt glad för!
Lite bilder på dagens outfit och stan med Marina.
Klicka på bilderna så blir dom större.

Vit spetsklänning från Gina Tricot
Jeansjacka från Levis
Hårband från Gina Tricot
Armband från Glitter
Skor från H&M

Skitfin klänning från Salt

Mumsfillibabba, Marina hugger in!

Så jävla snygga skor från Bianco för bara 500 kr, tyvärr var jag pank ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0