Tisdag - sola sola sola

Hola malolas eller hur de nu stavas XD.
Idag har jag inte gjort så mycket eftersom jag har ingenting att göra haha.
Först vakna jag halv elva av att det ringer i telefonen men jag hinner inte svara.
Jag somnar om och sedan hör jag telefonen ringa igen, jag springer upp för att svara men hinner inte.
När jag ändå är uppe så satte jag på tv:n och slöade. Sen ringer telefonen igen, jag hinner svara men den som ringer lägger på, jag började bli lite småirriterad men det går snabbt över. Sen ringer min kära mamma lite senare och jag frågade om det var hon som ringde och det var de ju såklart XD.
Jaja, ointressant. Duschade sedan och gjorde i ordning mig för Marina var påväg.
Vi skulle gå en snabbis till centrum för hon skulle köpa en bikini underdel och jag en deo till mamma eftersom hon sa att hon inte skulle hinna göra det idag. Sen gick vi tillbaka och jag åt lunch hemma. Fredrika frågade om posten hade kommit och de hade den så min veckorevyn tidning hade kommit plus ett paket med min älskade tröja som jag hade beställt från Bounce hemsida. Det är en svart t-shirt där det står Dansaholist och på ryggen står de massa grejer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh yeah babyolja

2008-06-10 @ 23:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0