Tisdag - utflyktsdag

Hallå i stugan, idag var det utflyktsdag!
Vår klass åkte till en strand vid typ saltsjöbaden, man fick i alla fall ta tåget till slussen, byta till saltsjöbanan och sen byta ett tåg igen och typ gå i 20 min. Men det var det värt, för det var en superfin strand där och det var endast vi som var där! Inte så konstigt eftersom vi var framme halv nio, vem baddar klockan halv nio liksom?
Vi badade, spelade volleyboll, solade och åt där, och det var sjukt mysigt!
Efter det så åkte jag först hem och hämtade några grejer och sen träffade jag Johanna i brommaplan för vi skulle åka in till stan och gå till Camillas kläder för att lämna kläder. När vi kom tid sa dom att kläderna skulle vara pressade och tvättade och allt möjligt och vi orkade inte fixa det så vi sket i det, men det jobbiga var att min påse var otroligt tung och den gick sönder också så jag fick gå och bära den i famnen... ganska jobbigt!
Johanna letade efter en bikini också som hon hade sett på H&M men den fanns inte så i sista minuten när vi tänkte åka hem så sa jag att hon kunde ju kolla på Gina tricot, Johanna tvekade men vi gick dit ändå.
Och kan man tänka sig så hittade hon en nästan likadan som hon ville ha från H&M!
Här är lite bilder från dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0